OFERTY PRACYKONTAKT
665
Opublikowane 8 Sierpień, 2018

Jechał z Kosowa do Szwecji, pod maską ukryto papierosy, a hamulce były w tragicznym stanie

Na wyjątkowo ciekawy przypadek trafili wczoraj funkcjonariusze gorzowskiego ITD. Do kontroli zatrzymali macedońską ciężarówkę, która wykazywała poważne braki w stanie technicznym. Jakby zaś tego było mało, pod maską pojazdu ukryto około 4 tys. sztuk papierosów.

Oto komunikat WITD w Gorzowie Wielkopolskim:

W dniu 7 sierpnia 2018 r. na lubuskim odcinku drogi ekspresowej S3 inspektorzy z Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gorzowie Wlkp. wspólnie z Funkcjonariuszami Krajowej Administracji Skarbowej oraz Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej prowadzili działania kontrolne pod nazwą “Profil”.

Podczas wykonywania czynności kontrolnych został zatrzymał do kontroli ciągnik siodłowy wraz z naczepą należący do macedońskiego przewoźnika, którym przewożone były napoje z Kosowa do Szwecji.

W toku kontroli stwierdzono szereg poważnych nieprawidłowości w stanie technicznym pojazdu – brak wewnętrznej części tarczy hamulcowej w naczepie, popękane tarcze hamulcowe 1 osi ciągnika siodłowego czy brak szpilki koła osi pędnej.

Ponadto kontrola ujawniła znajdujące się pod maską pojazdu poukrywane papierosy bez znaków akcyzy.

Kierowca obywatel Macedonii w sumie nielegalnie przewoził ok. 4000 szt. papierosów.

Kierowca został zatrzymany przez Funkcjonariuszy Straży Graniczne do dalszych czynności wyjaśniajacych natomiast dowody rejestracyjne od obu pojazdów zostały zatrzymane przez inspektrów.

WYKOP ten tekst!

Ten wpis ma 8 komentarzy

  1. Butran napisał(a):

    Plynu niech sobie doleje . Widze ze malo ma

  2. gdr napisał(a):

    Sprzedaje się papierosy na sztuki czy na paczki?
    Służby kontrolne zawsze podają liczby z kosmosu. 4000 tys sztuk papierosów inaczej brzmi niż 200 paczek…

  3. JA napisał(a):

    Ale 9 szpilek jest, więc o co chodzi???

  4. Tomasz napisał(a):

    tarcza w naczepie rozwala system…. a pekniecia wina braku umiejetnosci niestety -choć może jedyne które hamowaly kola to te z peknieta tarcza,a szpilka szczegol zdarza sie

  5. Rosa napisał(a):

    20 wagonow papierosow. Rzeczywiscie przemytnik wielkiego kalibru. W kryminale papierosy kroja na mniejsze kawalki i pala na raty. Komunikat mogl brzmiec ” ilosc wystarczajaca do wykonania 8000 papierosow”. Czym oni sie chwala? Zlapali bidoka co chcial troche dorobic. Tam gdzie idzie przemyt liczony w grubych tonach nie ma ich nie bedzie. Bo wystawia sie jednego na pozarcie, a reszta idzie bokiem zaladowana po dach. Ale sluzby wielu krajow sa nastawione na jednorazowy wynik. Mi dalobyby do muyslenia gdyby ktos dzwonil, ze jakies auto wiezie 1000 wagonow. Wtedy oni stoja i wszystko przepuszczaja i czekaja na konkretny woz. Uwierzcie mi na slowo, ze przerabialem to jako ten ktory jechal na pewna mine. To jeszcze za starych czasow, kiedy mnie ostro juz trzepali, a bokiem szly auta wyladowane po dach. Wopki i grenzschutze jeszcze ich poganiali na granicy zeby szybciej przejezdzali. Albo byli dyrni, albo chcieli byc. Ci drudzy napewno, bo zadenz nich juz wopkiem nie jest. Wiekszosc z nich padla na pysk, bo byli zachlanna i chcieli ciagle wiecej, wiec chlopaki ktoregos dnia wystawili wopkow z Olszyny i z Krajnika.

  6. zorba napisał(a):

    Hahaha 4000 sztuk podzielić na 20 papierosów w paczce i to podzielić na 10 paczek w sztandze daje nam 20 sztang czyli mała szkodliwośc czynu … takie podawanie ilości papierosów to jak podawanie długość przyrodzenia z kręgosłupem 😛 😛 hahaha jakoś nasza wspaniała straż graniczna nie potrafi wyjąć całych składów z fajkami albo nie chcą wyjąć 😛 😛 haha

Odpowiedz





Dane wpisane w formularzu będą przetwarzane w celu dodania komentarza zgodnie z naszą polityką prywatności.